چهارشنبه 11 مهر 1403 - 01:55

کد خبر 648986

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:52:38


شناسایی ۴۱۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین


فارس/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در ۴ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۴۱۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف شد.

داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از شناسایی ۴۱۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، ۲۴۸ فقره مربوط به حوزه روستایی و ۱۶۵ فقره به حوزه شهری است.

وی افزود: برای متخلفان استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز آب، جرایم سنگین قانونی اخذ و پرونده آن‌ها جهت برخورد لازم به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

بیرنوندی اذعان کرد: برابر قانون، به تخلف استفاده‌کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب، به سرعت در شعبه‌های خاص رسیدگی می‌شود و جلوگیری از تضییع حقوق مردم در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین این بخش، در دستور کار ما است.

وی در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی 122 اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی‌آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط