چهارشنبه 11 مهر 1403 - 01:51

کد خبر 648991

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:58:34


تجلیل از ۳۱ واحد نمونه صنعتی و معدنی در قم


فارس/ دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت قم از تجلیل ۳۱ واحد نمونه صنعتی و معدنی قم در آیینی که ۲۶ مهرماه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می‌شود، خبر داد و گفت: این واحدها بر اساس امتیازدهی و معیارهای مشخص انتخاب شده‌اند.

محمد حاج‌زمانی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت قم شامگاه امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت در ساختمان این مجموعه برگزار شد، از تجلیل ۳۱ واحد صنعتی و تولیدی نمونه در آیینی ویژه خبر داد و عنوان کرد: این مراسم باهدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان، در تاریخ ۲۶ مهرماه جاری در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که این اقدام بتواند انگیزه بیشتری به صنعتگران بدهد.

حاج‌زمانی با اشاره به روند انتخاب این واحدهای نمونه، اظهار داشت: برای انتخاب واحدهای برتر، ۹ جلسه کارشناسی و بررسی دقیق برگزار و بر اساس معیارهای مشخصی از جمله کیفیت تولید، بهره‌وری، رعایت اصول ایمنی و بهداشت، و نوآوری در تولید، امتیازدهی صورت گرفت. در نهایت، واحدهایی که بین ۵۵ تا ۶۷ امتیاز کسب کردند، به‌عنوان واحدهای نمونه و شایسته تقدیر انتخاب شدند و امیدواریم این انتخاب‌ها الگوی مناسبی برای دیگر واحدها باشد.

وی همچنین افزود: این واحدها شامل ۱۲ واحد در حوزه صنعت و ۳ واحد در حوزه معدن هستند. علاوه بر این، سایر برگزیدگان در بخش‌هایی مانند جوان نمونه، خدمات فنی مهندسی نمونه، پیش‌کسوتان صنعتی و معدنی، بانوی نمونه تولیدکننده و انجمن تخصصی نمونه نیز انتخاب شده‌اند. این تنوع در انتخاب‌ها نشان‌دهنده گستردگی فعالیت‌های صنعتی و معدنی در استان قم است.
 
 


 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط