چهارشنبه 11 مهر 1403 - 14:02

کد خبر 649303

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 09:26:45


بارش باران در مهاباد موجب آبگرفتگی معابر شد


ایرنا/ بارش باران در شهرستان مهاباد باعث آبگرفتگی معابر و بروز خسارات در برخی مناطق این شهر شد.

بارش باران بامداد چهارشنبه در شهرستان مهاباد که با وزش باد و رعد و برق همراه بود، ضمن آبگرفتگی معابر و شکسته شدن شاخ و برگ درختان، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.
بارش باران در میدان ملاخلیل این شهر باعث تجمع آب در معابر و وارد شدن آب به داخل تعدادی از واحدهای مسکونی شد و خساراتی هم به برخی خانه‌ها و مغازه‌ها وارد کرد.
برخی از شهروندان با انتشار فیلم و عکس‌هایی از این آبگرفتگی معابر، در فضای مجازی از دستگاه‌های مرتبط به ویژه شهرداری در خصوص عدم مناسب‌سازی معابر و تجمع آب در داخل کوچه‌ها انتقاد کرده بودند.
اردلان محمدپور ، رئیس اداره هواشناسی مهاباد در این خصوص اظهار کرد: با ورود امواج ناپایدار جوی به منطقه بارش باران در برخی مناطق جنوبی استان گزارش شده که بیشترین مقدار آن در مهاباد ۱۴.۴ میلی‌متر ثبت شد و بارش‌ها در سردشت ۵.۸ میلی‌متر، میاندوآب ۲.۲ میلی‌متر، پیرانشهر ۱.۸ میلی‌متر، بوکان ۱.۲ میلی‌متر و شاهین‌دژ و نقده هم کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.
محمدپور با اشاره به اینکه این امواج فعالیت خود را به صورت بارش پراکنده و وزش باد نشان می‌دهد، افزود: بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تا اواخر امروز تداوم خواهد داشت و به دنبال آن جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته چالدران با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهر آذربایجان‌ غربی بودند. در این مدت دمای هوای مهاباد بین ۱۴ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط