چهارشنبه 11 مهر 1403 - 14:03

کد خبر 649506

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 12:50:00


برنامه‌های هفته کودک در گلستان اعلام شد


فارس/ مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک در شهرها و مناطق حاشیه‌نشین استان از ۱۴ مهرماه خبرداد.

الهه غیناقی، مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» از ۱۴ مهر در مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون گلستان آغاز خواهد شد.

مدیرکل‌ کانون پرورش فکری گلستان با اشاره به این‌که در برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک ادارات و نهادهای مختلف مشارکت دارند گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری این هفته، برجسته‌سازی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها، خواسته‌ها و حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان، هم‌گرایی و هم افزایی فعالیت‌های تمامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی فعال است.

وی عناوین روزها و محور فعالیت‌های روز جهانی و هفته ملی کودک را به این ترتیب اعلام‌کرد: ۱۴ مهر: برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر، ۱۵ مهر: برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر، ۱۶ مهر: برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر، ۱۷ مهر: برای شنیده شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر، ۱۸ مهر: برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر، ۱۹ مهر: برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر، ۲۰ مهر: برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر.

غیناقی گفت: کانون پرورش فکری در این هفته برنامه‌های مختلفی هم‌چون جشن هفته ملی کودک در تاریخ ۱۸ مهرماه با حضور «مل مل» در شهر گرگان، نمایشگاه هفته ملی کودک در پارکینگ جنب فرمانداری گرگان در طول این هفته، پیک امید مناطق محروم، نشست نوجوانان با مسوولان استانی، اجرا ویژه برنامه برای کودکان بیمار، اهداء نوشت افزار به مدارس مناطق محروم، پرواز بادبادک‌ها در گنبدکاووس، جشنواره بازی کلاله، ویژه برنامه زیر گنبد کبود کردکوی، جشن نهال امید رامیان، برای کودکان آینده ساز شهرستان آزادشهر، کودکان مقاومت بندرترکمن... را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

مدیرکل‌ کانون پرورش فکری گلستان بیان کرد: بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به‌مناسبت هفته ملی کودک به مدت یک هفته با شعار «برای کودکان برای آینده» از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان برگزار می‌شود.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط