شنبه 31 شهریور 1403 - 12:15

کد خبر 64958

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 14:59:00


تعقیب کلاهبردار 5 میلیاردی از هرمزگان تا البرز


ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فردی که با شیوه فروش خودروی خارجی از شهروندان بندرعباس کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: پس از مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید خودروی خارجی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی‌های کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مشخص شد فردی ۴۰ ساله اهل بندرعباس با عملیات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به فروش خودروهای کیا که وجود خارجی نداشتند کرده و به مکان و مقصد نامعلوم متواری شده است.
جاویدان با اشاره به انجام ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری وجه نقد از خریداران توسط این کلاهبردار حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و همه‌جانبه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهم متواری در استان البرز شناسایی شد و یک تیم از پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضایی به محل یادشده رفتند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه کلاهبردار متواری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط