چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:47

کد خبر 649750

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:42:14


دستگیری عاملان ضرب‌وجرح و قدرت‌نمایی با سلاح گرم در شهریار


ایرنا/ جانشین انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سه نفر از عاملان درگیری منجر به ضرب و جرح و قدرت‌نمایی با سلاح گرم در شهرک ویره شهریار خبر داد.

سردار مهدی کرمی، جانشین انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که در سال گذشته با چند قبضه سلاح گرم باعث اخلال در نظم عمومی و کری‌خوانی در فضای مجازی کرده بودند، با پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران دستگیر شدند.
وی افزود: این سه نفر با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و مصدوم کردن شهروندان کرده بودند که با اقدامات فنی پلیس، متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یکی از باغ‌های شهرک ویره شهرستان شهریار دستگیر شدند.
کرمی با بیان اینکه از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۵ تیر جنگی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری عاملان ضرب و جرح در شاهد شهر شهریار
جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران همچنین اعلام کرد: ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار شاهدشهری که در ماه گذشته به علت درگیری و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح شهروندان متواری بودند، با پیگیری‌های ویژه پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.
وی افزود: این ۲ اوباش در این درگیری‌ها با ضربات چاقو و قمه، چند نفر از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل متواری شده که با اقدامات فنی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، هر ۲ اوباش شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مسئول با اشاره اینکه این ۲ اوباش دارای سوابق متعدد بودند، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مستندات مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط