چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:46

کد خبر 649756

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:45:16


تصاویر ماکت گلکسی S25 اولترا طراحی احتمالی پرچم‌دار آتی سامسونگ را نشان می‌دهد


دیجیاتو/ این گوشی بلندتر و باریک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

تاامروز خبرهای زیادی درمورد طراحی احتمالی گلکسی S25 اولترا به بیرون درز کرده است. در جدیدترین خبر، تصاویری از ماکت آلومینیومی این گوشی منتشر شده که جزئیاتی از طراحی آن را نشانمان می‌دهد.

این اطلاعات و تصاویر را وب‌سایت Online Solitaire به اشتراک گذاشته است. اولین نکته‌ای که درباره این ماکت جلب‌توجه می‌کند، طراحی گرد گوشه‌های دستگاه‌هاست. در رندرهای منتشرشده پیشین نیز تأیید شده بود اس 25 اولترا نسبت به اس 24 اولترا گوشه‌های گردتری خواهد داشت تا حمل و در دست‌ گرفتن آن آسان‌تر شود. گردتر بودن گوشه‌های اس 25 اولترا در ویدیویی از کیس پلاستیکی منتسب به این گوشی نیز تأیید شده بود.

سایر مشخصات و جزئیات طراحی گلکسی اس 25 اولترا

براساس تصاویر این ماکت، قسمت جلویی اس 25 اولترا حاشیه‌های باریکی دارد و حفره دوربین سلفی نیز در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته. همچنین در لبه بالایی دستگاه می‌توان یک اسپیکر مشاهده کرد. چیدمان دوربین نیز تفاوتی با اس 24 اولترا ندارد و دقیقاً از همان چینش چهارتایی استفاده خواهد شد.

در زمینه ابعاد دستگاه نیز باید گفت که اس 25 اولترا ابعادی برابر با ۱۶۲.۸۲ در ۷۷.۶۵ در ۸.۲۵ میلی‌متر دارد؛ بنابراین این گوشی بلندتر، باریک‌تر و نازک‌تر از مدل پیشین خود است. این جزئیات را پیشتر چند منبع آگاه تأیید کرده بود.

گلکسی S25 اولترا احتمالاً اوایل سال آینده میلادی همراه اس 25 و اس 25 پلاس معرفی خواهد شد و برای بخش سخت‌افزار این دستگاه‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده می‌شود. این تراشه با استفاده از فناوری ۳ نانومتری TSMC ساخته خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود مدل اولترا به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شود و سایر مدل‌ها نیز ۱۲ گیگابایت رم دریافت کنند. بنچمارک‌های منتسب به اس 25 اولترا نیز از بهبود چشمگیر عملکرد آن خبر می‌دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط