پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 02:00

کد خبر 650278

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 00:02:18


غیبت نوشهری‌ها در دیدار خانگی لیگ برتر فوتبال ساحلی


ایرنا/ تیم فوتبال ساحلی موج‌سواران نوشهر به دلیل حضور نیافتن بازیکنان در زمین برای انجام دیدار خانگی‌ که باید مقابل فولاد هرمزگان برگزار می‌شد، بازنده این مسابقه اعلام شد.
 تیم‌های فوتبال ساحلی موج‌سواران نوشهر و فولاد هرمزگان امشب در هفته هفدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باید در ورزشگاه سید پیمان حسینی نوشهر به مصاف هم می‌رفتند که این مسابقه به دلیل غیبت بازیکنان تیم میزبان برگزار نشد.
این دیدار با توجه به قرار داشتن فولاد هرمزگان در رده دوم جدول و رقابت این تیم جنوبی با گلساپوش یزد برای کسب عنوان قهرمانی از اهمیت و حساسیت بالایی در هفته هفدهم برخوردار بود که با توجه به حضور تیم مهمان در زمین و غیبت بازیکنان تیم نوشهری نتیجه آن برد به سود فولاد هرمزگان اعلام شد.
شنیده‌ها حاکی است که بازیکنان تیم موج‌سواران نوشهر، با توجه به تغییرات پیاپی مدیریتی در این فصل مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و به همین دلیل در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات تصمیم گرفتند در زمین حضور نیابند.
نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی در نیم‌فصل نخست لیگ دچار چالش‌های مدیریتی شده بود و زمزمه‌های واگذاری امتیاز این تیم از سوی مالک باشگاه به استانی دیگر نیز به گوش می‌رسید.
نوشهری‌ها که در نیم‌فصل نخست با نام «آداک» در لیگ حضور داشتند، از ابتدای نیم‌فصل دوم با تغییر نام به «استاروان» و تغییر کادر مدیریتی لیگ را ادامه دادند. چند هفته بعد هم نام این تیم یک بار دیگر تغییر کرد و «موج‌سواران نوشهر» روی لباس بازیکنان این تیم ثبت شد، اما به نظر می‌رسد این تغییرات چندباره مدیریتی مشکل تیم مازندرانی لیگ برتر فوتبال ساحلی را حل نکرد و چالش‌ها همچنان برقرار است.
تیم موج‌سواران نوشهر در حال حاضر با ۲۶ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رتبه پنجم جدول ایستاده است.
این تیم در هفته پایانی باید ۱۶ مهر مهمان دکترتامین اصفهان شود اما با توجه به غیبت بازیکنان تیم در دیدار خانگی امشب، احتمال تکرار غیبت در دیدار بعدی نیز وجود دارد که در این صورت باید فصل را برای تیم نوشهری لیگ برتر فوتبال ساحلی پایان یافته دانست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط