پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 06:16

کد خبر 650314

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 01:29:35


اولین واکنش فرهاد مجیدی به جدایی نکونام از استقلال


ورزش 3/ فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از سهراب بختیاری‌زاده و چهار قلب آبی، از او حمایت کرد.
 فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال، با انتشار یک استوری از سهراب بختیاری‌زاده همراه با چهار قلب آبی، از هم‌تیمی سابقش در استقلال حمایت کرد. این اقدام مجیدی در شرایطی صورت گرفته که پس از استعفای جواد نکونام از هدایت استقلال، بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت تیم منصوب شده است. مجیدی با این حرکت به نوعی همبستگی و حمایت خود از بختیاری‌زاده را نشان داده است، همان‌طور که در ابتدای فصل گذشته نیز پس از انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال، با انتشار پیامی مشابه از او حمایت کرده بود.
مجیدی این استوری را در حالی منتشر کرده که همچنان شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد. پس از جدایی مجیدی از تیم کلباء امارات، او در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد و همین موضوع باعث شده تا همیشه از او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال یاد شود. با این حال، مجیدی به صراحت اعلام کرده که تمایل دارد در فوتبال امارات به کارش ادامه دهد و گفته می‌شود که به زودی هدایت یک تیم اماراتی را بر عهده خواهد گرفت.
در حالی که احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال، تاکید کرده که این باشگاه به دنبال جذب یک سرمربی بزرگ خارجی است، شایعات درباره مجیدی همچنان ادامه دارد. استقلال پس از شکست‌های پی‌ در پی مقابل پرسپولیس در دربی و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، دست به تغییرات اساسی در کادر فنی زد و همین موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌های متعددی درباره گزینه‌های داخلی و خارجی برای هدایت تیم مطرح شود


حالا باید دید که در نهایت مدیریت استقلال چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا این باشگاه به وعده خود عمل کرده و یک سرمربی بزرگ خارجی را به خدمت خواهد گرفت یا اینکه مجیدی و سایر گزینه‌های داخلی در نهایت هدایت استقلال را بر عهده خواهند گرفت. تا آن زمان، هواداران همچنان در انتظار تصمیم نهایی مدیران باشگاه هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط