پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 06:18

کد خبر 650321

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 01:48:46


سیمئونه: مسئولیت این کابوس‌ با من است!


ورزش 3/ سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، مسئولیت شکست ۴-۰ مقابل بنفیکا را برعهده گرفت.
  اتلتیکو مادرید در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب با نتیجه ۴-۰ مغلوب بنفیکا شد. در این بازی که در ورزشگاه دالوز در پرتغال برگزار شد، بنفیکا با عملکردی فوق‌العاده موفق شد چهار گل به ثمر برساند و اتلتیکو مادرید را به راحتی شکست دهد. در سمت دیگر تیم مادریدی نمایش ضعیفی داشت و شب تلخی را تجربه کرد.
پس از بازی، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در مصاحبه‌ای گفت: «شب کابوس‌واری بود. مسئولیت کامل این نتیجه با من است. من همیشه مثبت فکر می‌کنم و این را به عنوان یک فرصت خوب برای بهبود تیم می‌بینم. ما کارهای بسیار خوبی در زمین انجام دادیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم. سپس بازی آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت.»
او همچنین درباره پیروزی بنفیکا افزود: «به حریف تبریک می‌گویم، بازی بسیار خوبی انجام دادند. آنها از هر اشتباهی که ما کردیم استفاده کردند و در زمین بسیار قاطع بودند و شایسته پیروزی بودند. باز هم می‌گویم، مسئولیت کامل این نتیجه به عهده من است. فکر کردم ایده‌هایم جواب می‌دهد اما بازی خلاف تصورم رقم خورد و سپس پنالتی خیلی زود اتفاق افتاد و ما نتوانستیم به بازی برگردیم.
او درباره اینکه در زمین خطاب به بازیکنان گفته آنها خواب هستند، گفت: «ممکن است که به بازیکنان اشاره‌ای کرده باشم که خواب هستند. من چیزی یادم نمی‌آید.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط