پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 16:50

کد خبر 650720

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 15:44:00


ساخت نردبان ۶۰ متری آتش‌نشانی در استان مرکزی


ایسنا/ استاندار مرکزی گفت: ساخت نردبان ۶۰ متری آتش‌نشانی تولید داخل در استان مرکزی طراحی شده و به‌زودی در مدار تولید قرار می‌گیرد که مورد تایید سازمان شهرداری‌های کشور است.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی اظهار کرد: خدمات شهری، ایمنی شهروندان و خدمات رفاهی از سیاست‌های مهم وزارت کشور است که از طریق شهرداری‌های سراسر کشور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساوه در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهروندان و فراهم کردن فضاهای تفرجگاهی و رفاهی پیشگام است، بیان کرد: در سفر به ساوه ضمن بازدید از پروژه‌های مهم شهری چندین پروژه نیز افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی چند طرح مهم دیگر آغاز شد.

استاندار مرکزی به افتتاح ایستگاه شماره پنج آتش‌نشانی شهرداری‌ ساوه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان با تجهیزات مدرن اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین نردبان‌های آتش‌نشانی استان مرکزی به طول ۵۶ متر هم در این ایستگاه رونمایی شد و عملیات اجرایی احداث یک پارک بانوان دیگر در نقاط حاشیه‌ای شهر ساوه آغاز شد. اجرای خط کنارگذر شرقی شهر ساوه نیز با ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست که تا قبل از پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: ساخت نردبان ۶۰ متری آتش‌نشانی تولید داخل در استان مرکزی طراحی شده و به‌زودی در مدار تولید قرار می‌گیرد که مورد تایید سازمان شهرداری‌های کشور است و با دستور وزیر کشور شهرداری‌های سراسر کشور این نردبان را از تولید استان مرکزی خریداری خواهند کرد.

مخلص‌الائمه در ادامه به برخی اقدامات دولت در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: بودجه عمرانی استان نسبت به سنوات قبل ۱۰ برابر شده است به طوری که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموعا بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه در حوزه های زیرساختی سلامت، محورهای مواصلاتی، ورزش، حوزه فرهنگی و ... هزینه شده است و به همین میزان اعتبار هم در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده هزینه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط