پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 16:50

کد خبر 650800

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 15:35:00


‌جولان سگ‌های بلا‌صاحب در پارک‌ها و بوستان‌های کرج


تسنیم/ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارک‌ها، گفت: سگ‌ها میهمانان ناخوانده‌ی پارک‌ها هستند و این در شأن یک کلان‌شهر نیست.

علیرضا رحیمی‌محمودآبادی، عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: روشنایی بوستان‌ها و پارک‌ها پس از احداث باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه پارک‌ها و بوستان‌های تاریک زمینه را برای بروز جرم و بزه فراهم کرده و موجب کاهش امنیت شهروندان می‌شود، افزود: ضرورت دارد تا روشنایی پارک‌ها سریعاً در دستور کار قرار گرفته و محقق شود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت‌های خود به حضور سگ‌های بلا‌صاحب در پارک‌ها و بوستان‌ها اشاره کرد و افزود: این حیوانات مهمانان ناخوانده‌ای هستند که باعث اذیت و آزار شهروندان می‌شوند.

رحیمی با یادآوری اینکه این موضوع در وظایف شهرداری‌ها قرار ندارد، گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی می‌توانند به عنوان دادگری به این موضوع ورود کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج این موضوع را مسئله‌ای مهم برشمرد که مطالبه جدی شهروندان است و تأکید کرد: باید پاسخی به آن داده و موضوع رفع شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط