پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 17:01

کد خبر 650897

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 14:51:23


بازی موبایل Palworld توسط سازنده پابجی توسعه می‌یابد


زومجی/ استودیو کرافتون که با توسعه بازی بتل‌ رویال PUBG به شهرت رسید، مجوز ساخت بازی موبایل Palworld را کسب کرده است.
 
به نقل از گیمینگ‌بولت، پس از اینکه بازی Palworld در اوایل سال جاری عرضه شد و توانست به محبوبیت فوق‌العاده‌ای برسد، استودیو Pocketpair اعلام کرد تمام تلاش خود را می‌کند تا از این موقعیت بهره ببرد و تجربه بازی را تا حد امکان روی پلتفرم‌های دیگر بیاورد. این بازی در ابتدا برای کامپیوتر و ایکس باکس عرضه شد و کمی قبل در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 قرار گرفت. حال به‌نظر می‌رسد تیم سازنده برای توسعه بازی موبایل Palworld برنامه‌های جدی دارد.

شرکت کرافتون، سازنده بازی پابجی در یک بیانیه رسمی تایید کرد با استودیو Pocketpair قراردادی برای کسب مجوز ساخت بازی موبایل Palworld امضا کرده است. به‌طورخاص مشخص شد بخش PUBG Studios شرکت کرافتون وظیفه توسعه این بازی را برعهده دارد و قرار است ویژگی‌های اصلی و مفرح بازی Palworld را برای پلتفرم موبایل بازآفرینی و پیاده‌سازی کند.

این اولین‌بار نیست که استودیو Pocketpair با شرکت‌های دیگر برای گسترش Palworld همکاری می‌کند. در اوایل سال جاری این استودیو بخش Palworld Entertainment را در کنار Aniplex و Sony Music Entertainment با هدف گسترش دسترسی به مالکیت معنوی IP تأسیس کرد.

ازطرفی نینتندو و شرکت پوکمون در ماه سپتامبر شکایتی علیه Pocketpair به‌دلیل نقض قانون کپی رایت تنظیم کردند. درآن‌زمان سازنده Palworld اعلام کرد تمام تلاش خود را می‌کند تا توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل در مسیر دنبال کردن ایده‌های خلاقانه خود محروم یا دلسرد نشوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط