پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 20:51

کد خبر 651016

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 16:55:01


نماینده مجلس: صنعت نوپای کفش در هیدج نیازمند برندسازی است 


ایرنا/ نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت نوپای کفش در هیدج به سرعت در حال پیشرفت است و باید برندسازی آن مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

منصور علیمردانی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس اعلام کرد: هیدجی‌ها با رونق صنعت کفش در شهر خود علاوه بر اشتغال‌زایی و خودکفایی در امر صادرات و ارزآوری نیز پیشگام هستند.
وی با بیان اینکه در مجلس در کنار صنعتگران هستیم و از هیچ اقدامی برای حل مشکلات آنان دریغ نخواهیم کرد، گفت: علاوه بر صنعت کفش در کنار سایر اصناف و تولیدکنندگان نیز هستیم چرا که معتقدیم رونق تولید گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه بنای اتاق خارج‌ شدن از مرکز استان و شناسایی توانمندی‌های شهرستان‌هاست، گفت: اقدام های بعدی باید برای کشمش شهرستان ابهر، پوشاک خدابنده و دیگر توانمندی‌های شهرستان‌های استان انجام شود.
صمد یوسفی اصل با بیان اینکه بدون نگاه به بازار جهانی ادامه حیات تولید ممکن نیست، افزود: شبکه‌سازی و انسجام بخشی از وظایف اتاق بازرگانی است، از این رو برای ادامه مسیر انجمن کفش هیدج باید اقدام به شناسایی بازارها بر اساس ذائقه مردم در مقاصد صادراتی کرد.
وی ارتقای فناوری را از راهکارهای برقراری مراودات اعلام کرد و افزود: نمایشگاه اختصاصی کفش هیدج برای کفش بچه‌گانه باید در استان برگزار شود.
شهر هیدج از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر است که یکی از سه قطب تولید کفش در ایران به شمار می رود و در زمینه تولید کفش بچه گانه مقام اول را در کشور دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط