پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 20:49

کد خبر 651028

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 17:18:38


شیشه‌های قاچاق به تهران نرسید؛ کشف ۶۹ کیلوگرم شیشه در بزرگراه آزادگان


ایسنا/ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۶۹ کیلوگرم شیشه و دستگیری قاچاقچی سابقه دار در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اعلام کرد: در پی دریافت چند شکایت مردمی از فعالیت‌های مجرمانه یک قاچاقچی سابقه‌دار، پرونده‌ای در این باره در پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل و تعدادی از مأموران نیز تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: همکاران من به صورت شبانه روزی فعالیت‌های این فرد را تحت نظر گرفتند و متوجه شدند این متهم با سفر به یکی از استان‌های جنوبی کشور، قصد انتقال مقدار زیادی مواد روان گردان و مواد مخدر را به تهران دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات بیشتر مشخص شد که این قاچاقچی قصد دارد این مواد مخدر و روان گردان را به وسیله خودروی شخصی خود به تهران جهت توزیع برساند.

باباپور گفت: بر همین اساس پس از دریافت حکم قضائی، همکاران من در اتوبان‌های اطراف تهران مستقر شدند و پس از مدتی بالاخره خودروی مورد نظر در اتوبان آزادگان شناسایی و سپس با استفاده از روش گشت آشکار و در یک عملیات ضربتی، خودروی متهم متوقف و وی دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهم، ۶۹ کیلو گرم مخدر شیشه کشف شد و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع پلیس، از توزیع این مخدر در تهران و آلوده شدن تعدادی زیادی از جوانان ما جلوگیری شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط