پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 22:04

کد خبر 651128

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 19:45:05


حسینی: مطمئن باشید بازی خوبی می‌بینید


ورزش 3/سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بازیکنانش بتوانند بهترین عملکردشان را مقابل ذوب داشته باشند.
سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: با توجه به پیروزی هفته گذشته، شرایط روحی تیم ما بهتر شد. فصل را خوب شروع نکردیم، اما خوشبختانه بچه‌های ما هفته قبل (مقابل خیبر) در یک دیدار خیلی سخت توانستند سه امتیاز شیرین به دست بیاورند.

او ادامه داد: پیروزی مقابل خیبر به ما کمک کرد تا در طول هفته شرایط روحی خیلی خوبی داشته باشیم و ان‌شاالله فردا هم بتوانیم مقابل تیم خوب و قابل احترام ذوب‌آهن، بازی خوبی به نمایش بگذاریم؛ هرچند بازی مقابل ذوب سخت است ولی تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: با توجه به سابقه هر دو تیم، مطمئنا بازی خوبی خواهید دید چراکه تقابل این دو تیم همیشه با کیفیت بوده که ان‌شاالله فردا هم بازی خوبی رقم بخورد و ما هم بتوانیم روند خوبمان را نگه داریم.

حسینی در خصوص اینکه هفته گذشته آلومینیوم به پیروزی رسید و ذوب‌آهن نخستین شکست را متحمل شد، ابراز کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. به آمار و ارقام توجهی نداریم. سعی می‌کنیم در یک مسابقه سخت بیرون از خانه بهترین کیفیت‌مان را ارائه بدهیم و نتیجه هم به اتفاقات فوتبال و خواست خدا برمی‌گردد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط