پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 23:51

کد خبر 651138

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 19:52:56


زمان بندی معرفی iPhone SE 4 و مشخصات تراشه و حافظه رم آن لو رفت


ترنجی/ برخلاف چرخه منظم یک‌ساله برای به‌روزرسانی آیفون‌های پرچمدار، زمان‌بندی معرفی آیفون‌های SE اصلا منظرم و قابل پیش‌بینی نیست. نسل اول آن سال ۲۰۱۶ ارائه شد و نسل‌های بعدی به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ رونمایی شدند. در حالی که خیلی از کاربران منتظر رونمایی نسل جدید آن هستند، سال ۲۰۲۵ برای معرفی محصول جدید اپل گزارش شده است. علاوه بر زمان بندی معرفی iPhone SE 4 اینجا مشخصات تراشه و حافظه رم آن نیز لو رفته است.

زمان بندی معرفی iPhone SE 4 
مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می‌کند اپل در حال آماده شدن برای عرضه آیفون SE در بازه زمانی «اوایل سال آینده میلادی» است.

به نقل از منابع ناشناس آشنا با این پروژه، این منبع تایید کرد که آیفون اقتصادی جدید با شماره مدل “V59” در حال توسعه است. این محصول باید به جنگ اپل در رده قیمتی پایین‌تر که توسط برندهای چینی اندرویدی تصاحب شده، کمک کند.

انتظار می رود اپل تغییرات اساسی در طراحی آیفون SE 4 ایجاد کند. شایعات حاکی از آن است که این شرکت در نهایت از طراحی شبیه به آیفون 8 برای SE آینده خداحافظی خواهد کرد و طراحی مشابه آیفون ۱۴ را ارائه می‌کند. اگرچه این به روزترین طراحی اپل نخواهد بود، اما همچنان یک ارتقاء بزرگ نسبت به ظاهر قدیمی آیفون 8 خواهد بود.

با طراحی مشابه آیفون ۱۴ باید گفت که دکمه هوم با حاشیه‌های ضخیم نمایشگر دیگر وجود نخواهد داشت. اما توجه داشته باشید که این گوشی همچنان ناچ متصل به بالای نمایشگر را حفظ کرده و Dynamic Island را در بر نخواهد داشت.


با وجود طراحی کمی قدیمی‌تر، آیفون SE 4 ممکن است ۲ ویژگی برجسته سری آیفون 16 را داشته باشد. این دو موضوع به هوش مصنوعی اپل یعنی Apple Intelligence و تراشه اپل A18 اشاره دارد. در کنار این تراشه حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم هم برای این محصول اقتصادی پیش‌بینی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که iPhone SE 4 می‌تواند محصول جذابی در بازار باشد؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط