جمعه 13 مهر 1403 - 02:54

کد خبر 651266

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 22:47:15


رئال و اتلتیکو فرصت خرید و فروش بازیکن پیدا کردند


ورزش 3/یک پنجره جدید از ۱ تا ۱۰ ژوئن برای کسانی که در جام جهانی باشگاه‌ها بازی می‌کنند باز خواهد شد. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید نیز در بین آنها هستند.  بازیکنان می‌توانند در میانه رقابت‌ها تعویض شوند.

 فیفا مجموعه‌ای از تصمیمات مرتبط با جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ را تصویب کرده که با توجه به جایگاه خاص آن در تقویم بین دو فصل قرار گرفته است. این مسابقات از ۱۵ ژوئن آغاز شده و تا ۱۳ ژوئیه ادامه خواهد داشت.

مهم‌ترین نوآوری این است که یک پنجره نقل و انتقالات جدید برای باشگاه‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند باز می‌شود. این پنجره از ۱ تا ۱۰ ژوئن باز خواهد بود تا امکان انتقال بازیکنان و حضور آنها در جام جهانی باشگاه‌ها که در آمریکا با ۳۲ تیم، از جمله رئال مادرید و اتلتیکو برگزار می‌شود، فراهم شود.

طبق مقررات، فدراسیون‌های عضو فیفا که باشگاه‌هایشان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، می‌توانند یک دوره استثنایی از ۱ تا ۱۰ ژوئن ۲۰۲۵ قبل از شروع این رقابت جدید را باز کنند. تصمیم برای باز یا بسته کردن این پنجره اضافی به عهده هر فدراسیون عضو خواهد بود.

با توجه به اینکه قرارداد برخی بازیکنان در میانه مسابقات به پایان می‌رسد باشگاه‌های شرکت‌کننده می‌توانند از ۲۷ ژوئن تا ۳ ژوئیه این بازیکنان را جایگزین کنند. هدف از این اقدام، تشویق باشگاه‌ها و بازیکنانی است که قراردادشان در این مدت منقضی می‌شود تا راه‌حلی برای ادامه حضور بازیکنان در مسابقات پیدا شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط