جمعه 13 مهر 1403 - 02:48

کد خبر 651310

جمعه 13 مهر 1403 - 00:19:08


الاتحاد با درخشش بنزما همچنان در تعقیب الهلال!


ورزش 3/مصاف الاخدود و الاتحاد با برتری ۲-۱ یاران کریم بنزما به پایان رسید.الاتحاد با درخشش بنزما همچنان در تعقیب الهلال!

در اولین بازی ها از هفته ششم لیگ روشن عربستان، الاتحاد با درخشش مجدد کریم بنزما و حسام عوار با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش الاخدود گذشت و با پانزده امتیاز موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

نیمه نخست این بازی علیرغم نمایش تهاجمی شاگردان لورن بلان با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم، کاپیتان این روزها آماده الاتحاد یعنی کریم بنزما بعد از حرکت انفجاری موسی دیابی در محوطه جریمه حریف و پاس خوب او، از روی نقطه پنالتی با ضربه ای محکم توپ را بعد از برخورد به تیرک راهی دروازه الاخدود کرد.

بازی بعد از این گل از تاب و تاب افتاد و بیشتر تیم میزبان بود که برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد تا اینکه در دقیقه ۸۹، حسام عوار روی ارسال تماشایی استیون برخواین و با ضربه سر گل دوم الاتحاد را به ثمر رساند.

پیش از سوت پایان بازی، الاخدود یکی از گل های خورده را توسط العباس جبران کردند و بلافاصله با سوت داور بازی به پایان رسید. گفتنی است این هفتمین گل بنزما در ششمین بازی فصل الاتحاد بود و او حالا جزو مدعیان اصلی آقای گلی لیگ روشن در کنار الکساندر میتروویچ به حساب می‌آید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط