جمعه 13 مهر 1403 - 06:02

کد خبر 651322

جمعه 13 مهر 1403 - 01:43:28


درخواست تن‌هاخ از هواداران؛ صبر کنید تا پیشرفت کنیم!


ورزش 3/تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از هواداران درخواست کرد که برای رسیدن تیم به روزهای خوب صبر داشته باشند.درخواست تن‌هاخ از هواداران: صبر کنید تا پیشرفت کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه از هفته دوم لیگ اروپا، مقابل پورتو قرار گرفت و در حالی‌که تا دقایق پایانی با نتیجه ۳-۲ عقب بود، هری مگوایر با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند تا یونایتدها برای دومین هفته متوالی در لیگ اروپا یک مساوی کسب کنند.

اریک تن‌هاخ که روزهای سختی را روی نیمکت منچستریونایتد سپری می‌کند، در کنفرانس خبری پس از بازی، درباره برخی نکات صحبت کرد.

یک نتیجه بد دیگر؟

ما باید پیشرفت کنیم. به نظرم توانایی این کار را داریم. ما دو فصل است که به دو فینال رسیده‌ایم. صبر کنید تا ببینید که پیشرفت می‌کنیم.

عملکرد ضعیف دفاع در بازی‌های گذشته؟

چند وقت پیش ما سه کلینشیت داشتیم و نشان دادیم که توانایی دفاع خوب را داریم. ما باید به آن عادت برگردیم. فقط در این صورت است که می‌توانید بازی‌ها را ببرید.

تعویض راشفورد؟

باید به بازیکنانی که بیشتر از بقیه بازی کرده‌اند استراحت دهیم. یکشنبه بازی سختی در پیش داریم، برای همین نیاز داریم بازیکنان شاداب و آماده باشند.

این عملکرد کافی است تا هواداران به شما ایمان داشته باشند؟

ما به اوج خود خواهیم رسید و اعتماد هواداران را به دست خواهیم آورد. در این لحظه ما را قضاوت نکنید، ما را در پایان فصل قضاوت کنید. فصل گذشته هم همین را گفتم. ما در یک فرآیند هستیم و باید پیشرفت کنیم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط