جمعه 13 مهر 1403 - 22:54

کد خبر 651872

جمعه 13 مهر 1403 - 20:16:32


مس 0 - 1 شمس‌آذر: محرم حمله کرد، دقیقی برنده شد!


ورزش 3/ شمس‌آذر قزوین اولین برد فصل را مقابل مس رفسنجان رقم زد.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین در یک دیدار جذاب و پرموقعیت با برتری یک بر صفر شمس‌آذر قزوین به پایان رسید و اولین پیروزی فصل برای سعید دقیقی در یک دیدار خارج از خانه به دست آمد.
مس رفسنجان در نیمه نخست مسابقه عملکرد فوق‌العاده‌‌ای داشت و چندین موقعیت خوب گلزنی روی دروازه شمس آذر ایجاد کردند که واکنش های خوب رضایی و بی دقتی بازیکنان مانع گلزنی مس رفسنجان شد، آنها نمایش خوبی داشتند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.
در نیمه دوم بازی برابر شد و دو تیم موقعیت های برابری داشتند، اما نقطه عطف این مسابقه خطای پنالتی بود که به سود شمس آذر اعلام شد و آزادمنش با خودنسردی خاصی این توپ را به گل تبدیل کرد.
در ادامه مسابقه تلاش‌های مس رفسنجان چندان جدی نبود و آنها نتوانستند تک گل دریافتی را جبران کنند تا سومین شکست فصل و دومین باخت خارج از خانه آنها در دیداری که حق آنها باخت نبود رقم خورد.
 
 ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک - مجید نصیری - محمدرضا مهدی زاده - کوفی شولز - فرشید باقری - بهنام برزای - امیرحسین جولانی - حسن جعفری - محمد علی‌نژاد - سباستین اسپاهیو - عیسی مرادی
سرمربی: محرم نویدکیا

 ترکیب شمس آذر قزوین:
محمدامین رضایی - محمدحسین رفیعی - ایمان اکبری - امیرمحمد پناهی - هومن ربیع زاده - محمد جواد آزاده - امیرمحمد نسایی - میلاد فخرالدینی - صادق البوصبیح - علی آزادمنش - مجتبی فخریان


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط