جمعه 13 مهر 1403 - 23:00

کد خبر 651893

جمعه 13 مهر 1403 - 20:53:41


ذوب‌آهن 0 - 4 آلومینیوم؛ شکست سنگین گاندوها


ورزش 3/ سبزپوشان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر باختی سنگین مقابل آلومینیوم اراک را پذیرفتند.

امشب تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تا به حال سبزهای اراکی موفق به پیروزی مقابل گاندوها نشده بودند.
از طرفی مصاف امشب سومین تقابل محمد ربیعی و مجتبی حسینی به عنوان سرمربیان دو تیم بود آن هم در شرایطی که دو بازی قبلی به ترتیب با نتایج تساوی یک بر یک و برد 2 بر صفر ذوب آهن همراه شده بود.
هر چه از شروع مسابقه گذشت آلومینیوم بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و ذوب آهن بیشتر چشم به ضد حمله دوخته بود. با این حال تلاش شاگردان حسینی خیلی زود جواب داد و آنها در دقیقه 17 به گل اول بازی رسیدند. با این گل جذابیت بازی بیشتر شد و هر دو تیم صاحب موقعیت‍‌هایی شدند اما هیچ یک از آنها راه به جایی نبرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.
با آغاز نیمه دوم شاگردان حسینی توپشان پُرتر بود و در دقیقه 53 روی حرکتی زیبا با امین کاظمیان به گل دوم رسیدند. آنها در ادامه توپ را به میزبان خود داده بودند اما هر از گاهی با ضد حمله صحنه‌هایی خطرناک روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند و در دقیقه 86 به گل سوم رسیدند. پس از این گل بود که هواداران ذوب آهن حاضر در ورزشگاه علیه نیما نکیسا مدیرعامل این تیم شعارهایی سر دادند. حتی در لحظات پایانی بازی هم بازیکنان آلومینیوم پا پس نکشیدند و در دومین دقیقه وقت های تلف شده گل چهارم را به ثمر رساندند.

 
ترکیب ذوب آهن

داود نوشی صوفیانی، رامتین سلیمان زاده(سبحان خاقانی'76)، محمد قریشی، فریبرز گرامی، گریگول چابرادزه(علی اسلامی'51)، امیرحسین جدی، کمال کامیابی نیا (حسن شوشتری'54)، فردین یوسفی(مهدی ممی زاده'46)، پدارم قاضی پور(شایان مصلح '85)، محسن آذرباد و مجید علیاری.

ترکیب آلومینیوم

محمد خلیفه، احسان قهاری، سید مهران موسوی، عارف حاجی عیدی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان(طالب ریکانی'74)، امین جهان کهن(ابالفضل قنبری'86)، بهرام گودرزی، میلاد بدرقه، محمد لطفی (شروین بزرگ'2+90)و رحمان جعفری(رضا جبیره'74).


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط