شنبه 14 مهر 1403 - 02:57

کد خبر 651954

جمعه 13 مهر 1403 - 22:28:50


این استادیوم 65 میلیارد خرج برداشته!


ورزش 3/چمن ورزشگاه فولادشهر با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی باشگاه ذوب آهن همچنان شرایط مطلوبی ندارد.این استادیوم 65 میلیارد خرج برداشته! (عکس)

 عصر روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ، ذوب‌آهن میزبان آلومینیوم اراک بود و با 4 گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شد. جدا از نتیجه این بازی و مسائل فوتبالی، وضعیت چمن فولادشهر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

چمن ورزشگاه فولادشهر در بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم از تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود که شرایط مطلوبی ندارد و عکس های منتشر شده نیز نشان می دهد که از وضعیت ایده‌آل دور است.

چمن فولادشهر که قبل از بازی ایران  و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی مورد ترمیم قرار گرفت، در جریان این بازی انتقادهای زیادی را متوجه باشگاه ذوب‌آهن کرد. مسئولان ذوب‌آهن و نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه بعد از بازی تیم ملی بارها اعلام کردند که چمن به زودی بهتر می‌شود اما حالا با گذشت چند هفته هنوز وضعیت ایده‌آلی ندارد.

در جریان بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم، تصاویری که از ورزشگاه فولادشهر توسط خبرنگاران "ورزش سه" برداشت شده نشان می‌دهدکه چمن این ورزشگاه شرایط مطلوبی ندارد. مَرغ هایی که در این چمن در آمده باعث شده ورزشگاه فولادشهر وضعیت عجیبی پیدا کند و از طرف دیگر قسمت هایی که با چمن موجود در خزانه ترمیم شده نیز رنگی متفاوت دارد و هرگز نتوانسته با چمن اصلی همخوانی پیدا کند.

باید دید مسئولان ذوب‌آهن که بارها از هزینه 65 میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر در زمان بازی ایران و قرقیزستان صحبت کردند ، چه واکنشی به وضعیت چمن فولادشهر دارند و چطور برای ترمیم این ورزشگاه اقدام می‌کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط