شنبه 14 مهر 1403 - 10:53

کد خبر 652096

شنبه 14 مهر 1403 - 08:32:51


گولسیانی در حال انتقال ویروس مسری گلزنی!


ورزش 3/مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس بیشترین تعداد گل را به عنوان یک بازیکن خارجی در این تیم به ثمر رسانده است.
البته او این گلها را مرهون قدرت پنالتی‌زنی جادویی و همچنین مهارت در سرزنی روی ضربات ایستگاهی است، اما این خصایص سبب شده تا گولسیانی بعد از چهار دهه، پرسپولیس را صاحب بازیکنی خارجی کند که 16 گل به ثمر می‌رساند و یگانگی رکورد آلن ویتل بریتانیایی را از او بگیرد.
اما پرسپولیس این فصل برای گلزنی از بین بازیکنان خارجی خود به یک بازیکن دیگر دل بسته است. لوکاس ژوائو مهاجم آنگولایی قرمزهاست که بعد از جستجوی فراوان پرسپولیس در بازار مهاجمان خارجی به جمع سرخپوشان ملحق شد تا به همراه عیسی آل کثیر و علی علیپور، گره از مشکل گلزنی این تیم باز کند.
لوکاس در همان گام نخست بازیکنی مسلط، پا به توپ، پرقدرت از نظر بدنی و همچنین چارچوب شناس نشان داد، اما با وجود حرکات انفجاری در فرصت‌های اندک به دست آمده، هنوز نتوانسته طلسم گلزنی خود را بشکند. او البته در دربی اثر خود را در صحنه پنالتی منجر به گل پرسپولیس ایفا کرد، اما به هر حال هواداران پرسپولیس از این خرید خود انتظار گل دارند.
در این چند هفته علی علیپور تا حدی جور گلزنی تیم را کشیده و به فرم خوب خود نزدیک شده، اما بی‌تردید لوکاس می‌تواند در همین بازی با چادرملو، نقش گلزنی را ایفا کند و درخشش خود به یک مهاجم گلزن را استارت بزند. این در حالی است که شاید اگر پشت پای او در بازی با الاهلی تبدیل گل می‌شد، او می‌توانست خیلی زود مسیر دروازه حریفان را پیدا کند.
با این حال نمایش خوب ژوائو که سابقه درخشش در کشورهای مختلف را دارد، بارقه امید را در دل هواداران پرسپولیس نیز زنده کرده تا شاید او نیز همچون یورگن لوکادیا تبدیل به یک مهاجم گلزن در تیم پرسپولیس شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط