شنبه 14 مهر 1403 - 13:57

کد خبر 652209

شنبه 14 مهر 1403 - 09:52:02


سورپرایز جذاب؛ شزنی در اوج آمادگی!


ورزش 3/وویژیک شزنی در حالی به تمرینات بارسلونا اضافه شده که با وجود خداحافظی از دنیای فوتبال در اوج آمادگی است.
شزنی در حالی به عنوان جانشین مارک آندره تراشتگن به بارسا رسید که تردیدهای بسیاری درباره شرایط جسمانی و آمادگی او وجود داشت. این نگرانی کاملا طبیعی بود، چرا که این دروازه‌بان چند ماه قبل اعلام بازنشستگی کرده بود و پس از پایان یورو ۲۰۲۴ به تیم جدیدی ملحق نشده بود.
در واقع او پس از فسخ قراردادش با یوونتوس تصمیم گرفت که به همراه خانواده‌اش به خانه برود و همان جا بود که روبرت لواندوفسکی با دوستش در تیم ملی لهستان تماس گرفت و از او خواست که به عنوان جانشین تراشتگن به بارسلونا ملحق شود.
پاسخ او مثبت بود و علاقه هانسی فلیک به حضور او و این که این بازیکن را به کیلور ناواس ترجیح می‌داد باعث شد که او خیلی زود قراردادی را با بارسلونا امضا کند. اما حالا شرایط فیزیکی او بسیاری از حاضران در تمرین را غافلگیر کرده است. او نه تنها در طول چند هفته‌ای که از میادین دور بود آمادگی بدنی‌اش را حفظ کرده است، بلکه بسیاری در رختکن معتقد هستند که شرایط بسیار خوبی هم دارد.
در واقع منابع نزدیک به رختکن بارسا معتقد هستند که اگر فلیک موافق باشد، شزنی می‌تواند خیلی زود در ترکیب بارسا به میدان برود. با توجه به این که به زودی وقفه دو هفته‌ای دیدارهای ملی آغاز خواهد شد، این بازیکن فرصت دارد که بیش از پیش تلاش و تمرین کند تا به صورت کامل آماده باشد.
او در حال حاضر علاوه بر حضور در جلسات تمرینی، کار قدرتی بیشتری را در باشگاه بدنسازی و در عین حال تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی در دستور کارش قرار داده است. او در حال کار روی بهبود شرایط فیزیکی است و باید به بهترین نسخه ممکن برسد و همه چیز حاکی از این است که به زودی در دروازه بارسلونا به میدان خواهد رفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط