شنبه 14 مهر 1403 - 13:58

کد خبر 652415

شنبه 14 مهر 1403 - 11:44:50


اشلوت می‌داند چگونه لیورپول را قهرمان کند


ورزش 3/آرنه اشلوت معتقد است که عملکرد خوب در دیدارهای خارج از خانه می‌تواند به قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس کمک کند.
لیورپول پس از چند دهه دوری از جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بالاخره موفق شد با حضور یورگ کلوپ روی نیمکت این تیم این افتخار را بار دیگر به دست آورد و جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد اما مصمم است که اجازه ندهد فاصله قهرمانی‌هایش زیاد شود.
این تیم در طول چند سال اخیر هم همیشه یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی بوده و رقابتی جدی را با منچسترسیتی شکل داده است. با این حال، حضور اشلوت باعث نگرانی تعدادی از هواداران این تیم شده بود اما لیورپول حالا پس از گذشت شش هفته از شروع فصل جدید در صدر جدول رده‎‌بندی جای دارد.
اشلوت در گفتگو با خبرنگاران درباره راه لیورپول برای حفظ صدرنشین و کسب جام اظهار داشت:« اگر شما صرفا از نقطه نظر داده و آماری به شرایط نگاه کنید متوجه خواهید شد که یک اختلاف ۱۰ امتیازی با سیتی از نظر تعداد امتیازات کسب شده توسط دو تیم در دیدارهای خارج از خانه وجود دارد که نکته بسیار مهمی است.
من فکر می‌کنم ما باید در بعضی از نقاط پیشرفت کنیم و به همین دلیل است که در اختیار داشتن کنترل هر بازی بسیار مهم است. ما نباید فقط در دیدارهایی که میزبان هستیم شرایط را به سود خودمان کنیم، بلکه باید در دیدارهای خارج از خانه هم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و این راه مهمی برای رسیدن به جام است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط