شنبه 14 مهر 1403 - 15:58

کد خبر 652636

شنبه 14 مهر 1403 - 13:59:21


دلیل جالب توقف بازی نساجی - ملوان


ایسنا/داربی گیلان میان دو تیم ملوان و نساجی روز گذشته از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در نیمه نخست این دیدار با صلاحدید داور بازی بیژن حیدری و درخواست باشگاه ملوان مبنی بر عدم حضور هواداران ملوان در ورزشگاه وطنی قائمشهر متوقف شد.
ملوان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر روز گذشته به مصاف نساجی مازندران رفت. داربی گیلان دیروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. یکی از حواشی این دیدار مربوط به حوالی دقیقه ۳۰ می‌شود که بازی چند دقیقه‌ای متوقف شد.
میثم شاهین مدیر رسانه تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص توقف بازی در اواخر نیمه اول دیدار ملوان و نساجی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول متوجه شدیم که همه هوادارانمان وارد ورزشگاه نشده بودند. مازیار زارع سرمربی ملوان از داور بازی بیژن حیدری درخواست کرد که بازی را متوقف کند و داور بازی هم با این موضوع موافقت کرد و بازی متوقف شد.
او افزود: به همین دلیل زارع به بازیکنان اعلام کرد تا کنار زمین بایستند تا مشکل هواداران ملوان حل شود. ظرفیت ورزشگاه وطنی قائمشهر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر است که ۶۵۰ نفر سهم هواداران ملوان بود اما در حالی که ما بلیط هم تهیه کرده بودیم تنها ۲۰۰ نفر از هوادارنمان در ورزشگاه حضور داشتند و باقی آن‌ها پشت در مانده بودند. به همین دلیل بازی چند دقیقه متوقف شد و پس از ورود هواداران به داخل ورزشگاه بازی ادامه پیدا کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط