یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 06:57

کد خبر 65291

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 19:53:00


بازی/ Clash Of Robots؛ بر ربات‌ها حکومت کنید


آخرین خبر/ Clash Of Robots – مبارزه ربات ها بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و مبارزه ای از استودیوی بازی سازی Timuz games است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است. با نصب Clash Of Robots وارد دنیای ربات ها شوید؛ دنیایی که در ان ربات ها به جان هم افتاده اند و باید یکی بر آنها حکومت کند؛ آیا می توانید با شکست دادن همه ربات ها به عنوان قهرمان سرزمین انتخاب شوید!؟ طیف گسترده ای از ربات ها با قدرت های خاص و منحصر به فرد در بازی وجود دارند که هدایت انها بر عهده شماست! در دو حالت تک نفره و چند نفره می‌توانید ساعت‌ها مشغول باشید؛ در حال تک نفره قادرید ده‌ها مرحله و ماموریت مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در حالت چند نفره به صورت مولتی پلیر با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت بپردازید! با دکمه های لمسی موجود در سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست حرکت کنید، بپرید، بنشینید و یا به عقب بازگردید و با دکمه های سمت راست به انها حمله ور شوید و با سلاح هایتان حریف را مغلوب کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نبرد ربات ها هستید بدون شک Clash Of Robots نسبت به حجم کم و بدون دیتا عرضه شدنش ارزش دانلود را دارد و برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان می کند.

از ویژگی‌های کلی بازی می‌توان به مواردی چون شامل بودن ده‌ها ربات مختلف برای انتخاب؛ در دسترس بودن حالت های مختلف برای مشغول شدن؛ قدرت های خاص برای استفاده در مبارزات؛ کنترلرهای لمسی خوب برای انجام کارها و هدایت ربات ها؛ مبارزه در انواع مکان ها و محیط های مختلف؛ گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان اور و گیم پلی اعتیاداور و به طور کلی ساخت خوب نسبت به حجم ناچیزش اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر

حجم: 100 مگابایت

لینک دانلود برای

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط