شنبه 14 مهر 1403 - 20:07

کد خبر 652952

شنبه 14 مهر 1403 - 17:28:55


نقدها و نمرات Diablo 4: Vessel of Hatred منتشر شدند


گیم فا/ نقدها و نمرات بسته‌الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 به مرور در حال انتشار هستند. با ما همراه باشید.

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

Stevivor 9.5/10

چشم‌انداز آیندۀ سری خوب به نظر می‌رسد و ۱۵ ماه اخیر نیز نشان داده است که سازندگان Diablo نسبت به این اثر متعهد هستند و می‌خواهند بهترین بازی ممکن را ارائه دهند.


GamingTrend 9/10

یک گسترش‌دهنده عالی با یک سری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های درگیرکننده، کلاس جدید، رویکردی بهتر نسبت به باس‌ها و المان‌های قرض گرفته شده از آثار MMO که در قالب این بازی کارا ظاهر می‌شوند. این یک قدم روبه‌جلو برای بازی است و بی‌صبرانه منتظر محتویات بعدی هستم.


CD-Action 8.5/10

Vessel of Hatred بازی بهتری نسبت به Diablo 4 پایه است. در جنبه‌های گوناگونی شاهد تحول و دگرگونی هستیم که باعث می‌شود گیم‌پلی پویاتر با ریتمی بهتر باشد. با این حال، همچنان المان‌هایی وجود دارند که بلیزارد باید به اصلاح و پولیش آن‌ها بپردازد.


INVEN 8/10

برای بیش از یک سال، Diablo 4 فرصت داشت با بفهمد خواستۀ گیمرها چیست و این بستۀ‌الحاقی اولین امتحان بلیزارد است. اگرچه در قسمت‌های مختلف شاهد تغییرات مثبتی هستیم، اما همچنان به نظر می‌رسد بازی نمی‌تواند به خوبی با پلیر ارتباط برقرار کند.


IGN Italy 7.5/10

بدون آن که چیزی را اسپویل کنم، باید بگویم از داستان این گسترش‌دهنده انتظار یک پایان درگیرکننده‌تر داشتم، اما کلاس جدید Spiritborn ارزش مضاعفی برای اثر به حساب می‌آید و محتویات زیادی برای تجربه وجود دارد، البته اگر از Diablo IV لذت برده‌اید.


GRYOnline.pl 7/10

با وجود برخی ایرادات (چپاندن المان‌های MMO در گیم‌پلی، کمپین ناهموار و مشکلات فنی) من اوقات خوشی را با این DLC سپری کردم. بیشتر نقاط قوت حاصل آپگرید‌ها و تحولات مثبت به لطف فصل‌های مختلف است، اما Vessel of Hatred چیزهای خوب جدیدی نیز به بازی اضافه می‌کند. با این وجود، همچنان برخی مشکلات اساسی Diablo 4 وجود دارند.


 میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک


 میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط