شنبه 14 مهر 1403 - 21:57

کد خبر 653087

شنبه 14 مهر 1403 - 20:06:32


سنندج میزبان نغمه‌های پاییزی غزل سرایان برجسته کشوری است


ایرنا/ رئیس حوزه هنری کردستان گفت: عصر شعر غزل‌های پاییزی با حضور غزل‌سرایانی از ۶ استان کشور و «شهریار پاکستان» به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

اسعد فرهادی، رئیس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: این برنامه چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور شاعرانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و حضور شاعری مهمان از کشور پاکستان در محل مجتمع فرهنگی وهنری «سنه» واقع در جنب پارک شهدای سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: شاعران و اساتید طیبه مهبندانی از سیستان وبلوچستان، جلیل صفربیگی و حمیدرضا رستم پور از استان ایلام، جلیل آهنگرنژاد، علی سهامی، رضا موزونی و رضا جمشیدی از کرمانشاه، محمد سعید نجاری(ماموستا آسو) از آذربایجان غربی، شاعرانی از استان لرستان و همچنین سید احمد حسینی ملقب به شهریار پاکستان به عنوان مهمان در این عصرشعر غزل‌های خود را قرائت می‌کنند.
رئیس حوزه هنری کردستان یادآور شد: در کنار شاعران مهمان اساتید و شاعرانی از استان کردستان کامبیزکریمی، رحیم لقمانی، منصور دولتی، محمد رحیمی رضوان، سالار شریعتی، آرام گردون پیرایی، اقبال برقی، ادیب رسولی، سارا برازی، میدیا حسنی و سروه سهرابیدسروده‌های خود را تقدیم علاقه‌مندان می‌کنند.
وی با دعوت از علاقه مندان شعر و ادب برای حضور در این محفل شاعرانه، اظهار کرد: با تمام توان در راستای توسعه فرهنگ و ادب ایرانی و بومی، از فعالیت‌ها و تولیدات هنری هنرمندان شاعر و داستان نویس استان حمایت خواهیم کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط