یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 04:05

کد خبر 65352

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 22:30:00


شخصیت‌های حاضر در بازی Mortal Kombat 1 لو رفتند


گیم فا/ به تازگی دو لیکر متفاوت دست به دست هم داده و شخصیت‌های قابل‌بازی در عنوان Mortal Kombat 1 را قبل از رونمایی‌های رسمی، لو داده‌اند.

درحالی که مدتی پیش، استودیو ندررلدم (NetherRealm) و برداران وارنر (.Warner Bros) با انتشار تریلری به‌صورت رسمی از Mortal Kombat 1 رونمایی کردند، یکی از کاربران وب‌سایت GameFAQs به‌نام CaptainKashup فهرستی از شخصیت‌های مجموعه Mortal Kombat را منتشر کرده است که ادعا می‌کند تمام آن‌ها در بازی جدید سری حضور خواهند داشت.

اگرچه هرکسی در فضای مجازی می‌تواند فهرستی تشکیل داده و آن‌ را به‌عنوان لیست مبارزان یک عنوان رزمی معرفی کند اما تائید این فهرست توسط r00000r، لیکر شناخته شده دنیای بازی‌ها، موجب شده است تا این اطلاعات بیشتر جدی گرفته شوند.

در زیر می‌توانید لیست لو رفته از مبارزان حاضر در Mortal Kombat 1 را مشاهده کنید:

Liu Kang
Raiden
Johnny Cage
Reptile
Kano
Scorpion
Sub Zero
Sonya Blade
Kung Lao
Ashrah
Nitara
Havik
Kitana
Mileena
Cassie Cage
Rain
یکی از شخصیت‌های Cyborg
Shang Tsung
Kira
Hsu Hao

علاوه بر فهرست بالا، گفته می‌شود شخصیت‌های موجود در لیست اولیه، می‌توانند به‌عنوان Kameo نیز مورد انتخاب قرار بگیرند و این موضوع برای تمام مبارزانی که در تریلر رونمایی به‌ نمایش درآمدند نیز صادق است. همچنین به‌نظر می‌رسد برخی شخصیت‌ها مانند Kira و Hsu Hao تنها به‌عنوان Kameo در بازی حضور دارند.

r00000r ادعا می‌کند که موفق شده است تا به فایل‌های زیادی از Mortal Kombat 1 دست یابد اما با این وجود اطلاعات بسیاری وجود دارند که مبهم و نامشخص هستند. به‌ عنوان مثال، وی از قبل می‌دانست که بازی شامل Kameoها می‌شود اما تا همین اواخر از نحوه سازکار آن‌ها خبر نداشت.

همچنین او می‌داند چه کسی در بخش داستانی قابل‌بازی است اما چیزی درباره سایر شخصیت‌ها نمی‌داند. وی می‌گوید دو شخصیت بزرگ هستند که در حالت داستانی حضور دارند اما در مبارزات شرکت نمی‌کنند.

CaptainKashup به بخش داستانی پرداخت و اظهار کرد که هر دو پایانِ Aftermath در این قسمت لحاظ می‌شوند. بعضی بخش‌های تایم‌لاین با هم تداخل دارند و قسمت کوچکی از داستان نیز در گذشته جریان خواهد داشت. شخصیت Shang Tsung نیز درست مانند Liu Kang، ادامه پایان‌بندی خود در Aftermath را دنبال می‌کند اما با این وجود، شخصیت منفی اصلی Mortal Kombat 1 نیست و پورتالی که از آن استفاده می‌کند، از جنس همان پورتال‌های زمانی است که در Aftermath وجود داشتند.

گفتنی است که Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط