یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:55

کد خبر 653612

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 10:21:04


مگوایر: بازیکنان مقصرند نه مربی!


ایسنا/مدافع منچستریونایتد گفت: مقصر نتایج ضعیف شیاطین سرخ بازیکنانند نه مربی.
در آستانه دیدار منچستریونایتد و استون‌ویلا احتمال برکناری اریک تن‌هاخ از سمت سرمربیگری شیاطین سرخ زیاد است. یونایتد پس از شروع ناامیدکننده فصل که تنها سه پیروزی از ۹ بازی به دست آورده، شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و مسئولان این تیم در آستانه برکناری تن‌هاخ هلندی قرار دارند.
فشار روی تن‌هاخ پنجشنبه‌شب زمانی که یونایتد برتری دو گله را از دست داد و مقابل پورتو در لیگ اروپا به تساوی رسید بیشتر از قبل هم شد اما هری مگوایر اصرار دارد که تمرکز روی بازیکنان باید بیشتر از سرمربی باشد: «به عنوان یک فوتبالیست آسان است که به اطراف نگاه کنید و دیگران را مقصر بدانید ولی درست این است که شما به خودتان نگاه کنید. ما هستیم که به زمین می‌رویم. ما هستیم که باید درست دفاع و حمله کنیم. باید مسئولیت را پذیرفت. بازیکنان مقصر این شرایطند نه مربی.
او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: باید باور و اعتمادبه‌نفس داشته باشیم که می‌توانیم استون‌ویلا را شکست دهیم؛ کاری که فصل گذشته در ویلاپارک انجام دادیم. فصل گذشته خیلی شرایط سخت بود و در سخت‌ترین شرایط آنجا رفتیم و برنده شدیم. حسم می‌گوید این‌ بار نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد و می‌توانیم بار دیگر برنده شویم و ۳ امتیاز را به دست آوریم. باید امتیازهای بیشتری کسب می‌کردیم ولی مهم نیست باید از اینجای فصل تا پایان امتیازها را جمع کنیم.
منابع مختلف به ESPN گفته‌اند که اگر یونایتد یکشنبه در ویلاپارک شکست بخورد، تن‌هاخ ممکن است اخراج شود. یونایتد فصل گذشته مقابل ویلا دبل کرد و هر دو دیدار رفت و برگشت را با برد به پایان برد.
فهرست جدید تیم ملی انگلیس برای لیگ ملت‌های اروپا اعلام شده است و در آن خبری از هری مگوایر نیست. این بازیکن ۳۱ ساله اعتراف کرد که از تصمیم لی کارسلی سرمربی موقت تیم ملی انگلیس متعجب شده است ولی تاکید کرد هنوز در تیم ملی کشورش جای دارد: «ناامیدم چون می‌خواهم در هر بازی برای انگلیس بازی کنم.  باید وقتی در زمین بازی هستم عملکرد خوبی داشته باشم و مربی مجبور به استفاده از من شود و به همین خاطر تمام تلاشم را می‌کنم تا در آینده به تیم ملی دعوت شوم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط