یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:58

کد خبر 653644

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 10:38:53


پلیس استان کرمانشاه استخدام می‌کند


ایرنا/ رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح استخدام نیرو در پلیس استان به مناسبت گرمیداشت هفته فراجا خبر داد.

رضا محمدی، رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت این هفته و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان انقلابی، مومن، متعهد و علاقمند درصدد جذب نیرو به صورت پیمانی پنج ساله و در مقطع درجه داری است.
وی ادامه داد: در این طرح داوطلبانی که موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در رشته های علوم انسانی، ریاضی، تجربی، فنی و حرفه ای و کاردانش و یا فوق دیپلم در تمام رشته ها و گرایش ها شده اند می توانند برای استخدام شرکت کنند.
رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، داشتن حداقل معدل ۱۲ و حداقل قد ۱۶۵ سانتی‌متر برای متقاضیان را الزامی دانست و گفت: سن این افراد هم نباید بیشتر از ۳۰ سال باشد.
سرهنگ محمدی در پایان با اعلام شماره تماس ۰۸۳۲۱۸۲۱۸۶۰ جهت تماس متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر، یادآوری کرد: افراد همچنین می توانند در ساعات اداری به مرکز گزینش و استخدام پلیس کرمانشاه به آدرس فرهنگیان فاز ۲ پشت پارک فدک کوچه ۱۰۰ مراجعه کنند.
سیزدهم تا بیستم مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط