یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 15:01

کد خبر 653652

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 10:43:48


غول‌کشی در لهستان به رهبری کاپیتان ایران


ورزش 3/چستخووا شگفتی بزرگ فصل لیگ برتر والیبال لهستان را رقم زد.
 در چارچوب هفته پنجم مسابقات والیبال پلاس لیگا لهستان، تیم چستخووا که میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران را در ترکیب اصلی خود داشت در خانه دست به یک کار بزرگ زد و توانست با نتیجه سه بر دو مقابل یاستربسکی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال لهستان پیروز شود.
در این دیدار مهیج و طولانی، ابتدا چستخووا ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد اما در ست دوم یاستربسکی جبران کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این ست را برد. در ست سوم این شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند و ست چهارم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود چستخووا پایان پذیرفت تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم یاران میلاد عبادی پور در تیم چستخووا از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و اجازه خودنمایی به حریف قدرتمند خود ندادند و ست پایانی را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ بردند تا یک پیروزی و شگفتی بزرگ در هفته پنجم پلاس لیگا لهستان رقم بزند.
در این دیدار میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی تیم چستخووا توانست بیست امتیاز برای تیمش کسب کند. ستاره تیم چستخووا پاتریک ایندرا بود که توانست سی و یک امتیاز به دست بیاورد و عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را از آن خود کند، همچنین در تیم یاستربسکی لوکاژ کاژمارک نیز بیست و یک امتیاز کسب کرد.
حالا چستخووا با این برد بزرگ برای تمامی تیم های پلاس خط و نشان کشید و ثابت کرد ققط برای بقا در لیگ در این فصل نمی جنگد آنها نیم نگاهی به پلی آف خواهند داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط