یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 12:55

کد خبر 653689

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:00:00


۱۶/۵ هکتار به محدوده شهر شوقان خراسان شمالی الحاق شد


ایرنا/ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۱۶.۵ هکتار به محدوده شهر شوقان برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد.

سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی با الحاق به محدوده شهر شوقان در راستای نهضت ملی مسکن برگزار شد و این موضوع مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی بیان کرد: اختصاص زمین به شهر شوقان بسیاری از دغدغه شهروندان در این خصوص را برطرف کرد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

شوقان بر اساس سرشماری ۲ هزار و ۳۱۳ نفر جمهیت دارد و در فاصله ۶۴ کیلومتری شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی واقع است.

جانمایی ۹ طرح سرمایه گذاری

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: همچمنین در این کارگروه با کلیات جانمایی ۹ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری و پرورش دام و طیور در چهار شهرستان بجنورد، سملقان، اسفراین و جاجرم موافقت شد.

وی ادامه داد: موضوع درخواست شهرداری بجنورد مبنی بر جانمایی پنج طرح سرمایه گذاری در محدوده پارک ملی باباامان نیز مطرح و پس از بحث و بررسی، کلیات آن به تصویب رسید و طی هماهنگی با میراث فرهنگی اقدامات لازم انجام می شود.

میرکریمی تاکید کرد: هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به تازگی برگزار شد و ۱۰ پرونده از چهار شهرستان استان مورد بررسی قرار گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط