یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 16:53

کد خبر 653843

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 12:34:30


اعتراض تند سیدحسین به مهدوی با زبان اشاره


ورزش 3/سیدحسین حسینی پس از پایان بازی با هوادار، بیستمین اخطارش را طی دوران حضور در استقلال دریافت.
 سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، پس از پایان بازی با هوادار بیستمین کارت زرد خود را در دوران حضورش در این تیم دریافت کرد. حسینی که در این فصل هنوز نتوانسته در لیگ برتر کلین‌شیت کند، پس از دریافت اولین گل هوادار در لیگ، نتوانست خشم خود را پنهان کند. این گل در وقت‌های تلف شده بازی به ثمر رسید و به نظر می‌رسد که عدم کلین‌شیت در لیگ، آن هم پس از چندین هفته، فشار زیادی بر کاپیتان آبی‌ها وارد کرده است.
حسینی در جریان بازی با هوادار نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. او زمانی که نتیجه بازی ۱-۰ به سود استقلال بود، یک تک به تک حساس را از حسین مهربان گرفت و مانع از مساوی شدن بازی شد. این واکنش عالی، تاثیر زیادی در ادامه روند بازی داشت و استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا برتری خود را تثبیت کند.
حسینی در طول بازی چندین صحنه مهم دیگر را نیز به خوبی مدیریت کرد و نشان داد که همچنان یکی از ارکان اصلی خط دفاعی استقلال است. با وجود عملکرد مثبت او در اکثر دقایق بازی، یک اشتباه در وقت‌های اضافه نیمه دوم رخ داد که منجر به اعلام پنالتی شد. این اشتباه که در دقایق پایانی بازی رخ داد، باعث عصبانیت حسینی شد و او نتوانست خشم خود را پس از این اتفاق کنترل کند


پنالتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم به تیم هوادار این فرصت را داد تا اولین گل خود در لیگ را به ثمر برساند، اما با وجود این اتفاق، حسینی در طول بازی نشان داد که همچنان می‌تواند در لحظات حساس با واکنش‌های به‌موقع خود تیمش را نجات دهد.
شاید همین اتفاقات باعث شد که حسینی پس از پایان بازی با هوادار نتواند خشم خود را کنترل کند و درگیری‌هایی که پس از سوت پایان بازی بین او و داور بازی رخ داد، به او یک کارت زرد دیگر اضافه کرد تا تعداد اخطارهای او در دوران حضورش در استقلال به عدد ۲۰ برسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط