یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 17:04

کد خبر 654021

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:06:02


برکناری تن‌هاخ؛ شمارش معکوس شروع شد


ورزش 3/سه شنبه در نشست بین مدیران باشگاه منچستریونایتد وضعیت اریک تن هاخ و آینده او در باشگاه مشخص خواهد شد.
  طبق اعلام رسانه های انگلیسی، مدیران منچستریونایتد روز سه‌شنبه در لندن دیدار خواهند کرد تا در مورد آینده سرمربی هلندی به یک جمع بندی نهایی برسند.
از زمانی که اینئوس به رهبری رتکلیف بخشی از مالکیت منچستریونایتد را در اختیار گرفت، این نوع جلسات ماهی یک بار برگزار می شود. در روز سه شنبه، ولی موضوع اصلی مورد بحث آینده اریک تن هاخ خواهد بود. جیمی رتکلیف و دیو بریلزفورد و همچنین عمر برادا، مدیر اجرایی، دن اشورث، مدیر ورزشی، جیسون ویلکاکس، مدیر فنی، راجر بل، مدیر مالی، و کولت روشه، مدیر اجرایی، در جلسه حضور خواهند داشت. حتی جوئل گلیزر، مالک باشگاه، از ایالات متحده برای حضور در این نشست سفر خواهد کرد.
تا آن زمان نتیجه بازی منچستریونایت برابر استون ویلا (امروز 16.30) مشخص شده است. یک جلسه کلیدی برای تن هاخ، که در پایان فصل گذشته یک پایش بیرون از باشگاه بود.
ابقای او در تابستان بعد از قهرمانی در جام حذفی به تصویب رسید و مربی هلندی توانست بازیکنانی چون نصیر مزراوری، ماتیس دی لیخت، جاشوا زیرکزی، مانوئل اوگارته و لنی یورو را بخرد و همچنین رود فن نیستلروی، رنه هاک و آندریاس گئورگسون را به کادر خود اضافه کند ولی نتایج درون زمین اصلا مورد انتظار نبوده و تیم در لیگ برتر نتوانسته نتایح خوبی بگیرد.
تنها پیروزی های این فصل برابر فولام در روز اول، مقابل ساوتهمپتون تازه صعود کرده و برابر بارنزلی در جام اتحادیه بود. تقابل مقابل استون ویلا که در هفته گذشته بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان اروپا شکست داد، می تواند در آینده تن هاخ نقشی کلیدی داشته باشد هرچند بسیاری از گمانه زنی ها در مورد برکناری او در روز سه شنبه است. جانشینانی نیز برای او ردیف شده اند تا بیایند و ناجی شیاطین سرخ شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط