یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:57

کد خبر 654052

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:25:23


مسیر تردد کامیون‌های عبوری در مرز پرویزخان قصرشیرین جانمایی شد


باشگاه خبرنگاران/ مسیر تردد کامیون‌های عبوری حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در محدوده گمرکی و منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین در مرز رسمی پرویزخان جانمایی شد.

مسیر تردد کامیون‌های عبوری حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در محدوده گمرکی و منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین در مرز رسمی پرویزخان روز یکشنبه در نشست مسوولان گمرک و منطقه آزاد پس از بررسی‌های لازم، جانمایی شد.
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در این نشست، گفت: عدم ایستایی و توقف کامیون‌های حامل کالا در مرز از اولویت های کاری گمرکات استان کرمانشاه است.
علی‌اصغر عباس‌زاده افزود: سهولت عبور و مرور در مرز رسمی پرویزخان با توجه به حجم بالای تردد کامیون های حامل کالا در روان سازی تشریفات گمرکی و به تبع افزایش حجم مبادلات تجاری حائز اهمیت است.
مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت منطقه آزاد قصرشیرین و آثار مثبت آن در محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در سطح استان کرمانشاه بر ضرورت تسریع و پیشرفت امور اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین تاکید کرد.
یعقوب محمودیان با اشاره به برنامه های در دست اقدام خود، خواستار همراهی و همکاری دستگاه های ذیربط در تامین و ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین شد.
این جلسه در راستای اجرای مصوبات کار ویژه مرز شورای تامین استان کرمانشاه مبنی بر جداسازی مسیرهای ترانزیت، صادرات و مسافری در مرز پرویزخان و به منظور ساماندهی و سهولت تردد کامیون های حامل کالا در محدوده گمرکی و منطقه آزاد قصرشیرین در مرز پرویزخان، با حضور معاونان امور گمرکی و توسعه مدیریت و منابع گمرکات استان و تعدادی از کارشناسان هر ۲ مجموعه برگزار شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط