یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:59

کد خبر 654095

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:45:35


۲۰۸ کیلومتر از جاده‌های کردستان روکش آسفالت شد


باشگاه خبرنگاران/ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ترمیم آسفالت ۲۰۸ کیلومتر از جاده‌های استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

صلاح الدین محمدی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار کرد: در راستای ترمیم رویه آسفالت جاده‌های استان در نیمه نخست امسال، نسبت به بهسازی و روکش آسفالت ۲۰۸ کیلومتر جاده و ۱۲۵ کیلومتر روکش‌های حفاظتی نظیر اسلاری سیل، بازیافت، لکه گیری، درزگیری راه‌های سطح با مجموع هزینه کرد سه هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال اقدام شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: همچنین در این مدت در راستای حذف ۹ نقطه پر تصادف مصوب کشوری در سطح محور‌های استان، ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 
وی یادآور شد: در راستای افزایش ایمنی سطح جاده ها، از ابتدای سال ۳۵ نقطه دارای پتانسیل وقوع حادثه رفع شده است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به هزینه کرد ۶۰ میلیارد ریالی برای تعمیر و نگهداری ۴۵ دستگاه ابنیه فنی، اعلام کرد: در راستای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۸۲۰ تابلو و علایم ایمنی راه‌ها در سطح جاده‌های استان تعمیر و نصب شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: همچنین در بخش تابلو‌های اطلاعاتی ۴۰۵ متر مربع تعمیر و نگهداری و نصب شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط