یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 16:55

کد خبر 654123

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 15:02:47


اتباع بیگانه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و تردد می‌شوند


ایسنا/ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز از ۱۵ مرداد در بازده زمانی سه ماهه باید جمع آوری و تردد شوند.

سردار کیقباد مصطفایی،  فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندهان نیروی انتظامی در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته فراجا و تبریک حماسه غرورآفرین عملیات وعده صادق ۲ با اشاره به تردد خودروهای شوتی از محورهای استان و نگرانی مردم از این موضوع افزود: در دولت سیزدهم احداث ایستگاه ایست و بازرسی در منطقه میمند مصوب و ۱۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که بخشی از مبلغ پرداخت و پروژه در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی طرح تردد اتباع غیرمجاز را از دیگر برنامه های فراجا در این استان عنوان و اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های ممنوع در زمینه اتباع بیگانه است که در بازده زمانی سه ماهه باید اتباع غیرمجاز جمع آوری و تردد شوند که طرح از ۱۵ مرداد ماه جاری آغاز شده است.
یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت و حفظ تمامیت ارضی با هیچ کسی شوخی ندارد.
وی با اشاره به جمعه باشکوه نصر افزود: برگزاری نماز جمعه با حضور مقام معظم رهبری امنیت را به سراسر کشور تزریق کردند و حضور وزیر امور خارجه در لبنان با تدبیر رئیس جمهور نشان دهنده همدلی میان دولت و رهبری دارد.
رحمانی امنیت را مقوله توسعه و پیشرفت هر جامعه ای دانست و اظهارکرد: بار اصلی امنیت در استان بر دوش نیروی انتظامی است که قدردان زحمات آنها هستیم و برای رفع مشکلات و موانع فراجا در استان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امنیت در ادبیات اقتصادی موضوع مهمی است و یکی از زمینه های حضور و جذب سرمایه گذار امنیت است که با تلاش نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های امن کشور است.
رحمانی با اشاره به آماری از وضعیت استان طبق گزارشات وزارت کشور و همچنین فراجای استان تصریح کرد: طبق این گزارش بسیاری از شاخص‌ها و جرائمی که مرتبط با موضوع امنیت بوده نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی است.
وی ادامه داد: در کشف جرائم افزایش داشتیم که یک شاخص مثبت به شمار می رود و نشان دهنده تلاش شبانه روزی و بی امان فراجای استان است.
رحمانی بیان کرد: فراجا در استان خواسته ها و مطالباتی دارند که در شورای تامین این موارد بررسی می شود، ضمن اینکه از ظرفیت خیرین فراجا در جهت رفع نیازهای این دستگاه ها امنیتی در استان استفاده شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط