یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:56

کد خبر 654262

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 17:02:58


روشنایی ۲۰ هزار نقطه تاریک در معابر شهرستان بویراحمد


ایرنا/ مدیر امور برق شهرستان بویراحمد گفت: ۲۰ هزار نقطه تاریک در معابر این شهرستان از ابتدای مردادماه امسال تاکنون با نصب و جایگزین کردن چراغ‌های جدید روشن شده است.

محمدحسین فریدونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اصلاح روشنایی معابر شهرستان بویراحمد با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال، از مردادماه سال جاری آغاز شده است.
وی تاکید کرد: شهروندان ساکن شهرستان بویراحمد می توانند در صورت مشاهده خرابی چراغ های روشنایی یا خاموشی معابر از طریق تماس با سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق و همچنین، اپلیکشن «برق من» برای اصلاح شبکه درخواست های خود را ثبت کنند.
فریدونی گفت: در آخرین مانور،روشنایی معابر مناطق عشایرنشین روستاهای «دلی بجک سفیدار» و «چال ماری» تا «جلیل و بابکان» تعمیر و اصلاح شد.
وی ابراز کرد: در مانور اصلاح روشنایی معابر منطقه سپیدار تا جلیل ۶۰۰ عدد چراغ خاموش تعمیر شد.
مدیر امور برق شهرستان بویراحمد ادامه داد: به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه ، ۶۰ اصله درخت در حریم شبکه به صورت کامل اصلاح شد.
وی گفت: روشنایی معابر و تعمیرات برق در منطقه سادات امامزاده علی و تنگ آب‌شور نیز انجام و مشکلات شبکه برطرف شد.
فریدونی تعویض و اصلاح شبکه روشنایی معابر را یکی از اقدام های مهم صنعت برق برشمرد و افزود: اصلاح روشنایی معابر در قالب مانورهای جهادی در مناطق مختلف شهرستان و با حضور ۱۲ اکیپ فنی متشکل از ۶۰ نفر عملیاتی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهرستان بویراحمد تا پایان آبان سالجاری تکمیل شود.
طول شبکه فشار متوسط توزیع برق شهرستان بویراحمد با بیش از ۱۲۳ هزار مشترک، یکهزار و ۸۰۰ کیلومتر بوده که با ظرفیت ۱۵ خط، برق پایدار و مطمئن این شهرستان را تأمین می کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط