دوشنبه 16 مهر 1403 - 02:08

کد خبر 654574

دوشنبه 16 مهر 1403 - 09:01:00


قیمت نهایی کی ام سی ایگل مشخص شد/ به همراه شرایط فروش


/ به تازگی و با اعلام شرایط فروش محصولات کرمان موتور، قیمت نهایی سدان ملی کرمان (کی ام سی ایگل) موتور مشخص شده است.
 
کی ام سی ایگل اولین سدان ملی کرمان موتور است که شرکت کرمان موتور برنامه های گسترده ای را برای این خودرو تدارک دیده است. این خودرو در حقیقت همان جک J4 است که توسط خود شرکت کرمان موتور به عنوان یک سدان اقتصادی کم استهلاک به فروش می رسید اما بعد ها، این شرکت پلتفرم جک J4 را خریداری کرد و ایگل به عنوان یک محصول ملی روی این پلتفرم طراحی شد. حالا با اعلام جدیدترین شرایط فروش محصولات کرمان موتور، قیمت این سدان هم مشخص شده است. بر اساس شرایط فروش منتشر شده، قیمت کی ام سی ایگل ۹۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و این خودرو به دو روش نقد و اقساط به فروش می رسد.

شرایط فروش

ویدیوی معرفی و مشخصات ایگل
 سدان ملی کرمان موتور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها بهره می برد که نهایت قدرت ۱۰۴ و نهایی ۱۳۷ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. مسلما با توجه به اعداد و ارقام اعلام شده نمی توان انتظار شتاب بالایی از این خودرو داشت. شتاب صفر تا صد این خودرو حدودا ۱۴ ثانیه است که عدد چندان بالایی نیست.

دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، کروز کنترل، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، دیلایت، کامپیوتر سفری، گرم کن آینه های جانبی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا و… از امکانات این خودرو به شمار می رود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط