دوشنبه 16 مهر 1403 - 03:55

کد خبر 654606

دوشنبه 16 مهر 1403 - 01:54:38


امباپه نیست، بازوبند فرانسه به یک رئالی می‌رسد


ورزش 3/در غیاب کیلیان امباپه، اورلین شوامنی به احتمال زیاد بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را در بازی‌های ملی پیش رو به بازو خواهد بست.امباپه نیست، بازوبند فرانسه به یک رئالی می‌رسد

حواشی تصمیم کیلیان امباپه برای نپیوستن به تیم ملی فرانسه در فیفا دی ماه اکتبر همچنان ادامه دارد. مهاجم رئال مادرید در اواسط هفته گذشته قبل از اعلام لیست تیم برای دو بازی در لیگ ملت‌های اروپا با دیدیه دشان صحبت کرد و از او خواست که برای این دو بازی او را دعوت نکند.

بدین ترتیب امباپه در لیست فرانسوی‌ها برای دو بازی حساس در لیگ ملت‌ها حضور ندارد.

دشان و امباپه توافق کردند که این مهاجم در مادرید بماند تا روی بازگشت به آمادگی کامل تمرکز کند. با این حال، دشان از اینکه امباپه در جریان پیروزی ۲-۰ رئال مادرید مقابل ویارئال در لالیگا به میدان رفت، ناراضی است، زیرا این بازیکن اعلام کرده بود که برای بازی‌های تیم ملی آماده نیست.

با این حال تصمیم گرفته شده است و دشان برای اولین بار در بیش از ۱۲ ماه به دنبال یک کاپیتان جدید خواهد بود. بر اساس گزارش‌های اکیپ، هم‌تیمی امباپه در رئال، یعنی اورلین شوامنی، به دلیل شروع خوب در این فصل، از گزینه‌های اصلی کاپیتانی تیم ملی فرانسه است و رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند که به احتمال زیاد او کاپیتان اول تیم خواهد بود. گزینه دیگر دشان برای کاپیتانی، ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط