دوشنبه 16 مهر 1403 - 04:01

کد خبر 654607

دوشنبه 16 مهر 1403 - 01:57:29


فولادی‌ها شجاع را محاصره کردند!


ورزش 3/سوت پایان امیر عرب براقی آغاز یک درگیری جنجالی در زمین یادگار امام بود.فولادی‌ها شجاع را محاصره کردند! 

فولادی‌ها که از کسب پیروزی بزرگ در استادیوم خانگی تراکتور به وجد آمده بودند، بعد از چند خوشحالی منفرد، در مقابل دوربین عکاس این باشگاه ژست گرفتند و در حالی که هواداران تراکتور از شکست تیمشان بسیار ناراحت بودند، با سروصدا جشن جمعی خود را برپا کردند.

این موضوع به مذاق هواداران تراکتور خوش نیامد و آنها نسبت به این خوشحالی دسته جمعی بازیکنان فولاد اعتراض کردند و در این بین کاپیتان تیم تراکتور هم به سمت بازیکنان فولاد رفت تا آنها را از ادامه خوشحالی بر حذر دارد. با این حال اعتراض شجاع خلیل‌زاده در این مورد، واکنش منفی بازیکنان فولاد را به دنبال داشت و باعث درگیری طرفین شد.

شجاع که از خطای بازیکن تیم فولاد روی خود نیز عصبانی بود، اعتقاد داشت که باتوجه به حضور طرفداران در استادیوم، فولادی‌ها نباید این چنین با سروصدا رو به آنها خوشحالی کنند و همین عصبانیت او، سبب شد تا بازیکنان فولاد هم به سمتش بروند و این درگیری را شکل بدهند.

در این بین حمید مطهری و یحیی گل‌محمدی که مربی شجاع بودند، از کاپیتان تراکتور خواستند تا زمین را ترک کند و به او اعلام کردند که جلوی خوشحالی بازیکنان خود را خواهند گرفت، اما حرف و حدیث از سوی طرفین باعث ادامه درگیری شد.

علی نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس هم سعی داشت تا شجاع را آرام کند، اما تلاش او برای جدا کردن خلیل زاده از محل درگیری به ثبت تصویری منجر شد که به نظر نعمتی هم در حال دعوا با شجاع است که البته اینطور نبود.

به هر حال این درگیری در مجموع حدود پنج دقیقه به طول انجامید و سپس با پایان جشن بازیکنان فولاد، همگی از تونل ورزشگاه یادگار به سمت رختکن رفتند و ماجرا به پایان رسید.

فریم به فریم این درگیری را مشاهده کنید:


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط