دوشنبه 16 مهر 1403 - 05:54

کد خبر 654608

دوشنبه 16 مهر 1403 - 01:58:47


مصدومیت مدافع بایرن؛ در انتظار نتیجه اِم‌آرآی!


ورزش 3/اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در جریان بازی یکشنبه شب برابر آینتراخت فرانکفورت، دچار مصدومیت شده است.مصدومیت مدافع بایرن: در انتظار نتیجه اِم‌آرآی!

دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، در جریان بازی روز یکشنبه مقابل آینتراخت فرانکفورت که با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید، دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد.

او در دقیقه ۹۰ بازی از زمین خارج شد و جایش را به اریک دایر داد. این مدافع فرانسوی، در آن لحظه احساس درد کوچکی در همسترینگ پای راست خود کرده بود.

اوپامکانو دقایقی پس از بازی تحت MRI قرار گرفت که همچنان نتایج آن مشخص نشده است. نتیجه این آزمایش تعیین خواهد کرد که آیا او می‌تواند روز دوشنبه به اردوی تیم ملی فرانسه در کلرفونتین بپیوندد یا خیر.

هرچند وضعیت او نگرانی بزرگی ایجاد نمی‌کند، زیرا در همان لحظات اولیه پس از مصدومیت مشخص بود که آسیب‌دیدگی او جزئی است، اما باشگاه‌های بزرگ تمایل به احتیاط دارند و باید دید که او می‌تواند به اردوی تیم ملی ملحق شود یا خیر. 

همچنین وسلی فوفانا، مدافع چلسی، نیز که گفته می‌شود دچار مصدومیت جزئی شده، باید در زمان ورود به کمپ تمرینی، توسط پزشک تیم ملی فرانسه معاینه شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط