دوشنبه 16 مهر 1403 - 03:53

کد خبر 654609

دوشنبه 16 مهر 1403 - 02:00:07


سیمئونه: اعداد دروغ نمی‌گویند، لالیگا آسان نیست!


ورزش 3/سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است رقابت در لالیگا آسان نیست چرا که طبق آمار تیم صدرنشین به هشت برد از ۹ مسابقه رسیده است.سیمئونه: اعداد دروغ نمی‌گویند، لالیگا آسان نیست!

اتلتیکو مادرید در ادامه روزهایی که موفق به کسب برد نمی‌شود، با نتیجه ۱-۱ مقابل رئال سوسیداد متوقف شد و حالا با هفده امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکو، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود چرا که هر دو تیم موقعیت آنچنانی برای گلزنی خلق نکردند. هر بار ما قصد حمله داشتیم آنها به خوبی دفاع کردند و هربار که سوسیداد صاحب توپ بود، ما دفاع خوبی داشتیم.

یک گل زدیم و به آنها اجازه خلق موقعیت زیادی ندادیم. امروز از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. ما کار می‌کنیم و سعی داریم از نظر تهاجمی به تیم بهتری تبدیل شویم."

سیمئونه ضمن تمجید از عملکرد پابلو باریوس هافبک دفاعی تیمش در این بازی گفت: "من عاشق باریوس هستم. او دقیقا همان هافبکی است که ما در این به آن نیاز داریم. بسیار دوندگی بالایی دارد و با بازخوانی خوب خود می‌تواند بازی حریف را خراب کند."

سرمربی اتلتیکو همچنین در مورد سخت بودن رقابت در لالیگا افزود: "اعداد هیچوقت دروغ نمی‌گویند. ما در لیگی هستیم که تیم اول به هشت برد از ۹ مسابقه اول رسیده و تیم دوم چهار امتیاز عقب‌تر است. ما هم خوب کار می‌کنیم و مطمئنا در بحث تهاجمی بهتر خواهیم شد."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط