دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:11

کد خبر 655117

دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:24:46


رئال 9 بازیکنش را از دست داد


ورزش 3/در فیفا دی اکتبر رئال مادرید چهار ملی پوش خود را حفظ کرد ولی باید نگران 9 بازیکن خود باشد که در این مقطع بازی خواهند کرد.
علاوه بر کیلیان امباپه که دیدیه دشان برای دو بازی آینده آبی‌ها در لیگ ملت‌ها دعوت نکرد، سه بازیکن رئال مادرید نیز دیدارهای تیم ملی خود را از دست خواهند داد: وینیسیوس، ادر میلیتائو و لونین.
اتفاقی که مطلوب رئال مادرید بود. کارلو آنچلوتی طبعا دوست ندارد تعداد زیادی از ملی پوشانش را در فیفا دی از دست بدهد. در مورد کیلیان امباپه توافقی مشترک بین بازیکن، باشگاه و فدراسیون فوتبال فرانسه صورت گرفت و در ادامه وینیسیوس، میلیتائو و لونین نیز شرایطی مشابه را تجربه کردند. وینی و میلیتائو مصدومیت جزئی دارند ولی لونین بیمار است.
فدراسیون فوتبال برزیل دیروز اعلام کرد که وینیسیوس جونیور که در تیم رئال مادرید از ناحیه گردن و شانه مصدوم شده، نمی تواند مانند هم تیمی خود، ادر میلیتائو، در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2026 سلسائو مقابل شیلی و پرو بازی کند. غیبت وینیسیوس، بزرگترین ستاره فعلی سلسائو و کاندیدای جدی توپ طلا، ضربه ای واقعی برای قهرمان پنج دوره جهان است که در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی 2026 شکست خورده است.
رئال با 9 ملی پوش
یکشنبه شب، فدراسیون فوتبال اوکراین نیز خروج آندری لونین، دروازه بان خود، از فهرست به دلیل "عفونت ویروسی" را تایید کرد. لونین در دو بازی اخیر رئال فیکس بازی کرده بود.
 9 بازیکن رئال که در فیفا دی بازی خواهند کرد: آنتونیو رودیگر (آلمان)، شوامنی، کاماوینگا (فرانسه)، والورده (اروگوئه)، بلینگام (انگلیس)، مودریچ ( کرواسی)، آردا گولر (ترکیه)، رودریگو و اندریک (برزیل).


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط