دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:51

کد خبر 655155

دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:02:59


استانداری فارس، دعوای جدید دولت و مجلس؟


رویداد 24/ عضو مجمع نمایندگان فارس با تکذیب خبر استاندار شدن رشیدی کوچی، گفته: تعامل بین دولت و مجمع نمایندگان فارس قوی است و قطعا به تفاهم می‌رسیم.

این استانداری استان فارس هم داستانی شده و به نظر می‌رسد که دولت و مجلس را سخت مشغول کرده است.
در روز‌های گذشته شاهد طرح نام رشیدی‌کوچی نماینده پرسروصدای سابق به عنوان استاندار فارس بودیم. خبری که بالافاصله با واکنش‌های بسیار مواجه شد. تیم حامی جلیلی و پایداری به سختی به این نماینده پیشین حمله کرده و سابقه رد صلاحیت او را به رخ کشیدند. انتخاب او را به خاطر مواضع انتخاباتی‌اش دانستند و خلاصه کلی جنجال به پا کردند.
موضوع استاندار شدن او، اما روز گذشته توسط توکل، عضو مجمع نمایندگان استان فارس تکذیب شد. تکذیبی که نشان داد آقایان در دولت و مجلس هنوز بر سر اینکه استانداری فارس را به چه کسی بسپارند، به اتفاق نظر نرسیده‌اند و خبرسازی‌ها در این زمینه ادامه دارد.
غلامرضا توکل البته استاندا شدن رشیدی کوچی را تکذیب کرده، اما گزینه مورد نظر مجلسی‌ها را لو نداده است. او در پاسخ به اینکه «چه کسانی در دولت برای استانداری فارس مطرح هستند؟» گفته: «از من اسم و رسم نخواهید. تعامل بین دولت و مجمع نمایندگان فارس قوی است و قطعا به تفاهم می‌رسیم.»
این عضو مجمع نمایندگان فارس همچنین با تاکید بر اینکه «استاندار فارس بومی، توانمند، مردمی و جهادی اجرایی خواهد بود» به رشیدی کوچی کنایه زده و دفتر بحث استاندار شدن او را بسته است.
البته قطعا تصمیم نهایی در این خصوص را دولت خواهد گرفت لذا باید تا زمان اعلام خبر رسمی در این رابطه منتظر ماند و دید که در نهایت استانداری که برای این استان بزرگ و مهم برگزیده می‌شود، به نظر نمایندگان مجلس نزدیک است یا رشیدی کوچی و هر گزینه نزدیک به دولت دیگری است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط