دوشنبه 16 مهر 1403 - 15:55

کد خبر 655163

دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:07:27


علیزاده: فوتبال ایران با بحران زمین چمن مواجه است


تسنیم/هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مشکل فوتبال ایران در مقطع زمانی فعلی را کمبود زمین چمن باکیفیت و مناسب دانست.
علیرضا علیزاده درباره تساوی بدون گل تیمش برابر خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی نبود و کیفیت نامناسب زمین چمن روی عملکرد هر دو تیم تأثیر منفی داشت. اینکه برخی بازیکنان تیم حریف گفته‌اند چند موقعیت داشتند و باید بازی را می‌بردند چندان درست نیست و فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.
وی در مورد اینکه گل‌گهر در فصل جاری از لحاظ امتیازگیری عملکرد قابل دفاعی نداشته است، تأکید کرد: ما در این فصل از لحاظ کادر فنی و بازیکن تغییرات نسبتاً زیادی نسبت به فصل گذشته داشتیم و فوتبال هم اینطور نیست که سرمربی جدید بتواند در هفت بازی تمامی تفکراتش را در تیم جا بیندازد. ما تیم خوبی داریم، با نفراتی باکیفیت، در ضمن مهدی تارتار هم به‌عنوان سرمربی تیم خودش را قبلاً ثابت کرده است. شک نکنید در ادامه شرایط بهتر خواهد شد.
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم ما مصدومیت بازیکنان است که در چند بازی دست کادر فنی را بسته و این اتفاق قطعاً در روند امتیازگیری ما تأثیر منفی داشته است. امیدوارم بعد از شروع مجدد لیگ برتر تمامی نفرات را در اختیار داشته باشیم.
علیزاده در پایان تصریح کرد: در حال حاضر فوتبال ایران با بحران زمین چمن مواجه است و غیر از دو سه استادیوم، زمین چمن بقیه ورزشگاه‌ها شرایط مطلوبی ندارد. این برای کشور و فوتبال ما اصلاً خوب نیست و قطعاً روی پیشرفت لیگ و فوتبال ایران تأثیر منفی می‌‌گذارد. ما در سال 2024 هستیم، ولی در اکثر استادیوم‌ها، زمین چمن خوبی نمی‌بینیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط