دوشنبه 16 مهر 1403 - 15:58

کد خبر 655164

دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:09:06


طرح بهسازی محور قدیم قم - کاشان اجرایی شد


ایرنا/ رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال، طرح بهسازی محور قدیم قم - کاشان به طول ۱۵ کیلومتر اجرایی شد.

مجتبی نوروززاده، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم اظهار کرد: جاده قدیم قم - کاشان از محورهای ترانزیتی استان است که به‌موازات آزادراه قم - کاشان از ترافیکی ترکیبی خودروهای نیمه‌سنگین و چشمگیر برخوردار است.
وی اضافه کرد: ۳۵ کیلومتر از مسیر قدیم قم - کاشان در حوزه مسئولیتی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم قرار دارد.
وی گفت: در قالب این پروژه که از تیرماه سالجاری اجرایی شده، متناسب با موقعیت و وضعیت احصا شده هر قطعه، نسبت به اجرای عملیات تراش آسفالت، اجرای ماسه آسفالت و همچنین درزگیری و لکه‌گیری هندسی اقدام می‌شود.
نوروززاده در خصوص طول و موقعیت اجرایی طرح اضافه کرد: طول اجرایی پروژه بهسازی محور قدیم قم - کاشان افزون بر ۱۵ کیلومتر و مقطع اجرایی آن از پل آزادراه قم - کاشان تا انتهای حوزه مسئولیتی اداره کل متبوع است.
وی بازه زمانی اجرا و تکمیل پروژه را چهار ماهه اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه (نزدیک به ۹۰ درصد)، شاهد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن آن تا پایان مهرماه سال جاری خواهیم بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط